Zákaznícky servis

Máš problém, otázku, potrebuješ pomôcť s nákupom? Neváhaj, kontaktuj nás!

ZAVOLAJ NÁM:

Máš otázku ohľadom objednávky, vrátenia tovaru, platby alebo akýkoľvek iný problém? So všetkým pomôžeme a každý problém vyriešime!

Ak preferuješ telefonický kontakt sme pripravení ti pomôcť na telefonickej linke 0948 441 212, pondelokpiatok, v čase od 09:00 do 17:00.


NAPIŠ NÁM NA E-MAIL ALEBO ONLINE CHAT:

Otázky a e-maily ohľadom objednávok, informácii o produktoch a ich stave, reklamáciách posielaj na > info@nahodsa.sk

  • ak sa chceš informovať o stave tvojej objednávky
  • ak nás chceš kontaktovať o nejakej chybe/nefunkčnosti na e-shope, napísať nám tvoje pripomienky a návrhy na vylepšenie e-shopu
  • ak potrebuješ pomôcť pri reklamácii alebo zistiť stav tvojej reklamácie


Obchodné ponuky, spolupráce a marketingové záležitosti posielaj na - marketing@nahodsa.sk

  • v prípade ponuky reklamy alebo možnej spolupráce nás neváhaj kontaktovať na tomto emaile


Ak nás potrebuješ, čo najrýchlejšie nakontaktovať, neváhaj využiť možnosť online chatu so zákaznickým servisom, ktorý nájdeš vpravo na strane.


ADRESA NA VRÁTENIE TOVARU:

Vrátené produkty zasielaj na adresu: Nahodsa.sk, Priemyselná 45, 071 01 Michalovce, Slovensko

< Späť